niedziela, 5 października 2014

Dzień dobry wszystkim :)

Jak wiecie, Futrzaty był na tyle uprzejmy, że udostępnił mi część, naprawdę maleńką część, pojemności swego bloga. Ot, taki tyciuni kawałeczek... Zapomniał, oczywiście, jak to on, ze ja też mam coś do powiedzenia i opisania a to co mi odstąpił po wielkich błaganiach, służyć miało tylko i wyłącznie opisywaniu jego cudnych cech charakteru i jeszcze cudniejszej urody.
Dlatego spróbuję stworzyć własny blog. Jak mi się to uda, jeszcze nie wiem :) Zbyt wiele czasu zajmuje mi kontrolowanie Futrzatego, aby jego wpisy były w miarę krótkie i sensowne. Bo wpis w stylu : jaki jestem piękny i skromny na dwie pełne strony raczej do takich nie należy. 
W każdym razie spróbuję a jak to zadziała, jeszcze nie wiem.
Pozdrawiam.
Puszkowa  

14 komentarzy:

  1. I słusznie. :) Nie daj się zdominować Futrzatemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aa tutaj jesteś! Fajny pomysł.. cóż.. Futrzasty jest chyba jak ta żaba ze starego dowcipu...pewnie znasz?
    Król Lew zebrał zwierzęta na polanie. "zanim zacznę zebranie podzielcie się na dwie grupy.. po lewej mądre, a po prawej piękne .." Zwierzęta szybko sie podzieliły, tylko żaba została na środku.. "no co?? przeciez sie nie rozerwę!"

    No to twój Futrzsty taki własnie problem ma.. co gorsze.. on ma rację!!!

    pozdrawiam
    Loonei
    http://loonei.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dziewczyny :) Jak fajnie, że mnie tu znalazłyście. Jeszcze nie wiem za bardzo, jak się tutaj poruszać ale myślę, ze dam radę :). Wiem tylko, że mogę tutaj wrzucać mnóstwo zdjęć, czego nie mogę powiedzieć o blogu Futrzatego. Zobaczymy jak mi pójdzie :)
    A Futrzaty jest jak Hercules Poirot : doskonały!
    Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, marta! poproś futrzastego, może się z tobą podzieli. moglibyście tu rozmowy prowadzić, albo coś....

    OdpowiedzUsuń
  5. matko kochana, a ja się nawet logować nie musiałam, a tak chciałam :(
    ale okazuje się, ze oni mnie na tym google znają już.
    Ale dlaczego?
    boziu toż ja niewinna jestem...
    a Poirota uwielbiam, ale tego granego przez Davida Sucheta. Jak dla mnie to jest on w tej roli genialny!!
    Serdeczności zostawiam i grzecznie tylko pytam, bo widzę że ludzie już zaglądali - a parapetówa kiedy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie, będzie!!!! Jeszcze nie wiem kiedy, bo jak na razie mózg zaczyna mi się odlasowywać :) Davida Sucheta kocham!!!!!!!!! Mam wszystkie( mam nadzieję, cholerka) filmy z Poirotem. Na szczęście znów się na nc+ pojawiły i tylko dlatego warto płacić taką kasę :). Trzymajcie kciuki bo nasza Unia Leszno pojechała do Gorzowa łupnia Stali spuścić a pewnie sami manto dostaną. O żużel chodzi :)

      Usuń
    2. A z Google jak z NCIS. Raz się zalogujesz i po Tobie :)

      Usuń
  6. Ja tu sobie sama będę :) I różne fajne zdjęcia będę wrzucać. Z różnych podróży. Takich najprawdziwszych na świecie. Bo Futrzaty nie wspomniał, że ja po świecie szlajać się kocham. A tam, w ogóle lubię się szlajać !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo dobrze, że się wyprowadziłaś od Futrzatego. Będziemy mu mogli obsmarowywać ogonek bez obaw, że się wyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. He he :). Wszystkim ogonkii obsmarujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy blog Puszkowej. Poczytamy, pooglądamy. Pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu :). Tamten blog nie jest już mój :) Futrzaty wywalił mnie definitywnie :)

      Usuń
  10. Na innej platformie i ja nie wiem jak dodać do ulubionych buuu. Kalinaxa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie martw się! Ja też nie wiem :) Spróbuj jako link... Buuuu...ziaczki :)

    OdpowiedzUsuń